הבלוג

הסיפור שמאחורי לוגו הכורסא

לכבוד יום החתול הבינלאומי שחל בחודש שעבר, אנחנו חושפים לראשונה את הסיפור שמאחורי לוגו הכורסא.
חדי העין מביניכם (או סתם אנשים עם ראיה תקינה), בוודאי הבחינו בחתול השחור והנאה היושב על גב הכורסא של 'הכורסא'. מה שרוב האנשים לא יודעים, זה שלחתול קוראים נפתלי, על שמו של נפתלי לירון ליבנה - מנהל החוזים בהוצאת האם שלנו מודן ואחד האנשים האהובים עלינו בעולם.

ביקשנו מנפתלי המקורי, להשיב על כמה שאלות, ואחרי תחנונים, הוא התרצה.

ספר לנו כמה מילים על עצמך.
אני נפתלי לירון ליבנה, בן 43 ממזכרת בתיה.

מה בדיוק עושה מנהל חוזים בהוצאת ספרים?
אני עוזר עם חוזי המקור, עוסק בספרים דיגיטלים וספרי אודיו ומתפעל את כל החוזים  ואת כל הבירוקרטיה הקשורה לזה. גם כל מה שקשור לחו"ל, בסוף מוצא את דרכו אלי.

מה אתה אוהב בעבודה שלך?
אני אוהב את האנשים בהוצאה, את האווירה הנהדרת, את הקשר עם חו"ל. אני אוהב לגלות ספר טוב בחו"ל ולהמליץ עליו להוצאה בארץ, אני שמח כשקונים ספר טוב, כשמחדשים ספר טוב וכשאני מצליח לעזור לפתור בעיות. חוץ מזה, אני גם ספץ באקסל.

מה הספר האהוב עליך של הכורסא?
יש לי קטע עם ספרי נוער. קשה לי לבחור אחד, אבל שני ספרים שמאד אהבתי הם: 'וויל גרייסון וויל גרייסון', ו'לבי וחורים שחורים אחרים'.

אז מה הקשר שלך לחתולים?
חוץ מהזכות להיות השם שמאחורי נפתלי החתול בלוגו הכורסא, יש לי חתולה וחתול: סנואו, וג'ון. לאחרונה הצטרפה אלינו גם אביבה, חתולה חדשה חבקנית ומלטפת, אבל היא קצת הפרה את האיזון המשפחתי, אז אנחנו מחפשים לה בית - אולי מישהו רוצה לאמץ חתולה ספרותית מהממת?

0
דילוג לתוכן